Природознавство, 5 клас
Тема. Заповідники, заказники, національні парки та їх
значення та їх значення для збереження природи Землі. Навчальний проект «Смітити
не можна, переробляти».
Опрацювати п.47.
Результат роботи над проектом
(презентація, фото плаката, фото виробів) прислати на електронну
адресу yyotka@ukr.net або вайбер. Попередньо обов”язково опрацювати матеріали за посиланням https://naurok.com.ua/prezentaciya-navchalniy-proekt-na-temu-smititi-ne-mozhna---pereroblyati-182868.html або с.216 – с. 217 у підручнику
Біологія, 6 клас
Тема: Будова та життєдіяльність організмів. Мініпроект «Гриби у біосфері та житті людини».
Опрацювати с. 219 - с. 221 та матеріали за посиланням https://vseosvita.ua/library/prezentacia-z-biologii-dla-ucniv-6-klasu-na-temu-gribi-u-biosferi-5711.html
Результат роботи над проектом
(презентація, фото плаката) прислати на електронну адресу yyotka@ukr.net або вайбер.
Біологія, 7 клас
Теми: Екскурсія. Пристосованість
рослин і тварин до сумісного життя у природному угрупованні. Інструктаж із БЖД.
ЗАВДАННЯ
1.
Віднайдіть у
природі представників різних груп тварин (комах, червів, амфібій, плазунів,
птахів, ссавців) та різні види рослин. Визначте їх назви та занотуйте в зошит.
Декілька видів з різних груп замалюйте чи зробіть фотографії, які додайте до
звіту про екскурсію.
2.
Розгляньте
зовнішню будову та забарвлення тварин. Чи мають вони маскувальне забарвлення?
Для чого воно їм потрібне?
3.
Відшукайте
яскраво забарвлені види тварин (клопи-солдатики, оси і т. д.). Чому вони мають
таке яскраве, контрастне забарвлення? Два види яскраво забарвлених тварин
замалюйте чи зробіть фотографії, які додайте до звіту про екскурсію.
4.
Віднайдіть
квітучі рослини. Поспостерігайте певний час за квітами цих рослин. Які тварини
прилітають до квітів? Поясніть взаємодію квіткових рослин та
тварин-запилювачів. Спробуйте сфотографувати тварин на квітках рослин.
Фотографії додайте до звіту про екскурсію.
5.
Уважно
розгляньте листки різних рослин. Знайдіть листки з пошкодженими листковими
пластинками. Поясніть причину цих пошкоджень. Охарактеризуйте вид взаємодії рослиноїдних тварин та рослин. Замалюйте
чи зробіть фотографії пошкоджених листків, які додайте до звіту про екскурсію.
6.
Оформіть звіт про екскурсію ( на титульній сторінці вкажіть тему, виконавця). Виконайте завдання пунктів 1–5 та дайте
відповіді на запитання.
Зробіть
висновок про пристосованість рослин і
тварин до сумісного життя в екосистемах, види взаємодій між ними.
Звіт про екскурсію прислати на електронну адресу yyotka@ukr.net або вайбер.
Біологія, 8 клас
Теми: Узагальнення. Організм людини як цілісна система
Опрацювати п.59.
Опрацювати п.59.
Біологія, 9 клас
Теми: Огляд клітинної
інженерії. Узагальнення. Основні загальні властивості живих систем
Опрацювати п.58, с. 248 - с.
249
Основи здоров"я, 5 клас
Тема.
Практичне завдання : Моделювання ситуації надання допомоги постраждалому при
тепловому або сонячному ударах.
Опрацювати
п. 31
Основи здоров"я, 6 клас
Тема. Перша допомога при
ураженні електричним струмом, попадання хімічних речовин на шкіру, отруєнні,
ДТП.
Опрацювати п.33
8978786
Основи здоров"я, 8 клас
ТемаІнформаційна безпека. Безпека у мережі Інтернет.
Опрацювати п. 28.
Виконати тести (до 28 травня 20.00) відкривши посилання join.naurok.ua. Код доступу 1214947
Виконати тести (до 28 травня 20.00) відкривши посилання join.naurok.ua. Код доступу 1214947
Основи здоров"я, 9 клас
Тема. Підсумковий урок.
Фізична культура
Завдання. ( для учнів 5- 9 класів):щоранку виконувати
зарядку ( у відповідності із комплексом вправ, вивченим на останньому
тижні занять).
Виконувати руханки згідно розкладу занять (на відповідних каналах українського телебачення).
Виконувати руханки згідно розкладу занять (на відповідних каналах українського телебачення).
У власному саду, на своєму подвір"ї (не на дитячих площадках,
не на вулиці!!!) відпрацьовувати навички, запропоновані кожному класу
у відповідності із зазначеними темами.
5
клас
Тема. Модуль: футбол. Правила гри у футбол.
Завдання. Стрибки з імітування удару головою. Передача м"яча на точність. Ведення м"яча зі зміною напрямку і швидкості руху.
6 клас
Тема. Модуль: футбол.
Завдання. Індивідуальні дії маневрування на майданчику,
вправи на координацію рухів. Ведення м"яча зі зміною напрямку і швидкості руху.
7 клас
Тема. Модуль: футбол.
Завдання. Вдосконалення вивчених способів ведення м"яча.
Введення м"яча в гру.
8 клас
Тема. Модуль: футбол. Видатні українські футболісти.
Завдання. Вдосконалення вивчених способів ведення м"яча, маневрування на полі.
9 клас
Тема. Модуль футбол. Зарубіжні футбольні клуби.
Завдання. Індивідуальні дії в нападі. Прискорення та ривок з м'ячем.
Тема. Модуль: футбол. Правила гри у футбол.
Завдання. Стрибки з імітування удару головою. Передача м"яча на точність. Ведення м"яча зі зміною напрямку і швидкості руху.
6 клас
Тема. Модуль: футбол.
Завдання. Індивідуальні дії маневрування на майданчику,
вправи на координацію рухів. Ведення м"яча зі зміною напрямку і швидкості руху.
7 клас
Тема. Модуль: футбол.
Завдання. Вдосконалення вивчених способів ведення м"яча.
Введення м"яча в гру.
8 клас
Тема. Модуль: футбол. Видатні українські футболісти.
Завдання. Вдосконалення вивчених способів ведення м"яча, маневрування на полі.
9 клас
Тема. Модуль футбол. Зарубіжні футбольні клуби.
Завдання. Індивідуальні дії в нападі. Прискорення та ривок з м'ячем.
Трудове навчання
5
клас
Тема. Модуль. Технології обробки деревини. Обробка деревини невеликої товщини з застосування методу фантазування. Об"єкт проектної діяльності: кухонне приладдя. Прийоми безпечної роботи.
6 клас
Тема. Модуль. Технологія обробки деревини. Об"єкт проектної діяльності: свічник. Оздоблення виробу, моделі-аналоги декоративного свічника.8 клас
Тема. Модуль. Технологія ручної обробки деревини, технологія електротехнічних робіт. Об"єкт проектної діяльності: світильник. Добір матеріалів, інструментів та обладнання. Розмічання, пиляння.
Тема. Модуль. Технології обробки деревини. Обробка деревини невеликої товщини з застосування методу фантазування. Об"єкт проектної діяльності: кухонне приладдя. Прийоми безпечної роботи.
6 клас
Тема. Модуль. Технологія обробки деревини. Об"єкт проектної діяльності: свічник. Оздоблення виробу, моделі-аналоги декоративного свічника.8 клас
Тема. Модуль. Технологія ручної обробки деревини, технологія електротехнічних робіт. Об"єкт проектної діяльності: світильник. Добір матеріалів, інструментів та обладнання. Розмічання, пиляння.
9
клас
Тема. Модуль. Технологія ручної обробки деревини. Планування проектної діяльності. Об"єкт проектної діяльності: нове життя старим речам,
Тема. Модуль. Технологія ручної обробки деревини. Планування проектної діяльності. Об"єкт проектної діяльності: нове життя старим речам,
5 - 9 класи
Проект "Овочеві, фруктові та ягідні культури - своїми руками"
Завдання. Продовжуємо працювати за раніше вивченим алгоритмом роботи над проектом. Складаємо хронологічні таблиці посіву, посадки, підживлення, догляду за овочевими та фруктово-ягідними культурами. Вказуємо вид робіт, строки виконання, спостереження та кінцевий результат станом на 25 травня.
Результати надсилати особистим повідомленням (ЛС) на Viber до 25 травня 12.00
Немає коментарів:
Дописати коментар