Природознавство, 5 клас
Тема. Людина частина природи. Зміни в природі, що виникають у наслідок
природних чинників і діяльності людини. Практичне заняття. Дослідження
екологічних проблем своєї місцевості.
Опрацювати п.45 - п.46.
Виконати
тести (до 17 травня 20.00, але краще в той день, коли природознавство за
розкладом) відкривши посилання join.naurok.ua. Код доступу 827863 та другий тест за кодом 654588
Біологія, 6 клас
Тема: Сапротрофні цвільові гриби, дріжджі. Паразитичні
гриби.
Опрацювати п. 52, 56.
Виконати
тести (до 17 травня 20.00, але краще в той день, коли природознавство за
розкладом) відкривши посилання join.naurok.ua. Код доступу 760455 та другий тест за кодом 826441
Біологія, 7 клас
Теми: Природоохоронні території. Червона книга України
Опрацювати п.53 - 54.
Виконати
тести (до 17 травня 20.00, але краще в той день, коли біологія за
розкладом), відкривши посилання join.naurok.ua код доступу 925294
та другий тест за кодом 247927
Біологія, 8 клас
Теми: Як працює репродуктивна система
Опрацювати п.56.
Опрацювати п.56.
Виконати тести (до 17 травня
20.00, але краще в той день, коли біологія за розкладом) відкривши посилання join.naurok.ua Код доступу 656828
Біологія, 9 клас
Теми: Поняття про селекцію.
Введення в культуру рослин. Методи селекції рослин та тварин
Опрацювати п.54 п. 55.
Виконати
тести (до 17 травня 20.00, але краще в той день, коли біологія за
розкладом) відкривши посилання join.naurok.ua Код доступу 980117 та другий тест за кодом 751833
7 клас. Тема. Заходи профілактики на державному й особистому рівнях інфекційних захворюваннях. Опрацювати п.29 - п. 31.
Основи здоров"я
5
клас. Тема. Стихійні лиха. Правила поведінки під час силбного вітру, грози та в разі
сильного підтоплення. Підручні рятувальні засоби. Повторити п. 24 - п. 29, опрацювати п. 30.
6 клас. Тема. Правила
дорожнього руху для велосипедистів.
Опрацювати п.30 п. -- 31.
7 клас. Тема. Заходи профілактики на державному й особистому рівнях інфекційних захворюваннях. Опрацювати п.29 - п. 31.
8 клас. Тема. Небезпека залучення до деструктивних соціальних
угруповань.
Опрацювати п. 27.
Виконати тест (до 17 травня 23.00), відкривши посилання join.naurok.ua Код доступу 496336
Опрацювати п. 27.
Виконати тест (до 17 травня 23.00), відкривши посилання join.naurok.ua Код доступу 496336
9 клас. Тема. Глобальні загрози. Породжені діяльністю людини. Опрацювати
п.29.
Фізична культура
Завдання. ( для учнів 5- 9 класів):щоранку виконувати зарядку ( у відповідності із комплексом вправ, вивченим на останньому тижні занять).
Виконувати руханки згідно розкладу занять (на відповідних каналах українського телебачення).
Виконувати руханки згідно розкладу занять (на відповідних каналах українського телебачення).
У власному саду, на своєму подвір"ї (не на дитячих площадках, не на вулиці!!!) відпрацьовувати навички, запропоновані кожному класу у відповідності із зазначеними темами.
5 клас
Тема. Модуль: футбол. Правила гри у футбол.
Завдання. Стрибки з імітування удару головою. Передача м"яча на точність. Ведення м"яча зі зміною напрямку і швидкості руху.
6 клас
Тема. Модуль: футбол.
Завдання. Індивідуальні дії маневрування на майданчику,
вправи на координацію рухів. Ведення м"яча зі зміною напрямку і швидкості руху.
7 клас
Тема. Модуль: футбол.
Завдання. Вдосконалення вивчених способів ведення м"яча.
Введення м"яча в гру.
8 клас
Тема. Модуль: футбол. Видатні українські футболісти.
Завдання. Вдосконалення вивчених способів ведення м"яча, маневрування на полі.
9 клас
Тема. Модуль футбол. Зарубіжні футбольні клуби.
Завдання. Індивідуальні дії в нападі. Прискорення та ривок з м'ячем.
Тема. Модуль: футбол. Правила гри у футбол.
Завдання. Стрибки з імітування удару головою. Передача м"яча на точність. Ведення м"яча зі зміною напрямку і швидкості руху.
6 клас
Тема. Модуль: футбол.
Завдання. Індивідуальні дії маневрування на майданчику,
вправи на координацію рухів. Ведення м"яча зі зміною напрямку і швидкості руху.
7 клас
Тема. Модуль: футбол.
Завдання. Вдосконалення вивчених способів ведення м"яча.
Введення м"яча в гру.
8 клас
Тема. Модуль: футбол. Видатні українські футболісти.
Завдання. Вдосконалення вивчених способів ведення м"яча, маневрування на полі.
9 клас
Тема. Модуль футбол. Зарубіжні футбольні клуби.
Завдання. Індивідуальні дії в нападі. Прискорення та ривок з м'ячем.
Трудове навчання
5 клас
Тема. Модуль. Технології обробки деревини. Обробка деревини невеликої товщини з застосування методу фантазування. Об"єкт проектної діяльності: кухонне приладдя. Прийоми безпечної роботи.
6 клас
Тема. Модуль. Технологія обробки деревини. Об"єкт проектної діяльності: свічник. Оздоблення виробу, моделі-аналоги декоративного свічника.8 клас
Тема. Модуль. Технологія ручної обробки деревини, технологія електротехнічних робіт. Об"єкт проектної діяльності: світильник. Добір матеріалів, інструментів та обладнання. Розмічання, пиляння.
Тема. Модуль. Технології обробки деревини. Обробка деревини невеликої товщини з застосування методу фантазування. Об"єкт проектної діяльності: кухонне приладдя. Прийоми безпечної роботи.
6 клас
Тема. Модуль. Технологія обробки деревини. Об"єкт проектної діяльності: свічник. Оздоблення виробу, моделі-аналоги декоративного свічника.8 клас
Тема. Модуль. Технологія ручної обробки деревини, технологія електротехнічних робіт. Об"єкт проектної діяльності: світильник. Добір матеріалів, інструментів та обладнання. Розмічання, пиляння.
9 клас
Тема. Модуль. Технологія ручної обробки деревини. Планування проектної діяльності. Об"єкт проектної діяльності: нове життя старим речам,
Тема. Модуль. Технологія ручної обробки деревини. Планування проектної діяльності. Об"єкт проектної діяльності: нове життя старим речам,
5 - 9 класи
Проект "Овочеві, фруктові та ягідні культури - своїми руками"
Завдання. Продовжуємо працювати за раніше вивченим алгоритмом роботи над проектом. Складаємо хронологічні таблиці посіву, посадки, підживлення, догляду за овочевими та фруктово-ягідними культурами. Вказуємо вид робіт, строки виконання, спостереження та кінцевий результат станом на 25 травня.
Результати надсилати особистим повідомленням (ЛС) на Viber до 25 травня 12.00
Немає коментарів:
Дописати коментар