Природознавство, 5 клас
Тема. Грунтове середовище життя. Вплив на організми чинників
живої природи
Опрацювати п.42-43.
Виконати тести (до 24 квітня
20.00, але краще в той день, коли природознавство за розкладом) відкривши
посилання join.naurok.ua. Код доступу 501786 та
другий тест за кодом 781411
Біологія, 6 клас
Тема: Контрольна робота з теми «Рослини»
Повторити п. 33,38,45-49
Теми: Використання тваринами знарядь праці.
Елементарна розумова діяльність. Еволюція поведінки тварин
Опрацювати п. 50
Виконати тести (до 24 квітня
20.00, але краще в той день, коли біологія за розкладом), відкривши посилання join.naurok.ua: перший код доступу 174197 та
другий код доступу 700131
Біологія, 8 клас
Теми: Ендокринна система. Порушення роботи ендокринної
системи
Опрацювати п.51,52
Опрацювати п.51,52
Виконати тести (до 24 квітня
20.00, але краще в той день, коли біологія за розкладом) відкривши
посилання join.naurok.ua Код
доступу 826964 та другий тест за кодом 519718.
Біологія, 9 клас
Теми: Біотичні, абіотичні,
антропічні фактори
Опрацювати п.50
Виконати тести (до 24 квітня 20.00,
але краще в той день, коли біологія за розкладом), відкривши посилання join.naurok.ua Код
доступу 834426та другий тест за кодом 591676. Оцінки за тести виставлятимуться до журналу.
Основи здоров"я
5 клас. Тема. Місця підвищеної небезпеки
Опрацювати п. 28.
Опрацювати п. 28.
6 клас. Тема. Стадії розвитку пожежі. Засоби пожежогасіння
Повторити п.28.
8 клас. Тема. Правова відповідальність і закони України
Опрацювати п. 24.
Виконати тест (до 19 квітня 20.00), відкривши посилання join.naurok.ua Код доступу 301328
Опрацювати п. 24.
Виконати тест (до 19 квітня 20.00), відкривши посилання join.naurok.ua Код доступу 301328
9 клас. Тема. Протидія стигмі і дискримінації осіб за
будь-якою ознакою.
Опрацювати п.26.
Фізична культура
Завдання. ( для
учнів 5- 9 класів):щоранку виконувати зарядку ( у відповідності з
комплексом вправ, вивченим на останньому тижні занять).
Виконувати руханки згідно розкладу занять (на відповідних каналах українського телебачення).
Виконувати руханки згідно розкладу занять (на відповідних каналах українського телебачення).
У власному саду, на своєму подвір"ї (не на
дитячих площадках, не на вулиці!!!) відпрацьовувати навички, запропоновані
кожному класу у відповідності із зазначеними темами.
5 клас
Тема. Модуль: футбол. Правила гри у футбол.
Завдання. Стрибки з імітування удару головою. Передача м"яча на точність. Ведення м"яча зі зміною напрямку і швидкості руху.
6 клас
Тема. Модуль: футбол.
Завдання. Індивідуальні дії маневрування на майданчику,
вправи на координацію рухів. Ведення м"яча зі зміною напрямку і швидкості руху.
7 клас
Тема. Модуль: футбол.
Завдання. Вдосконалення вивчених способів ведення м"яча.
Введення м"яча в гру.
8 клас
Тема. Модуль: футбол. Видатні українські футболісти.
Завдання. Вдосконалення вивчених способів ведення м"яча, маневрування на полі.
9 клас
Тема. Модуль футбол. Зарубіжні футбольні клуби.
Завдання. Індивідуальні дії в нападі. Прискорення та ривок з м'ячем.
Трудове навчання
Тема. Модуль: футбол. Правила гри у футбол.
Завдання. Стрибки з імітування удару головою. Передача м"яча на точність. Ведення м"яча зі зміною напрямку і швидкості руху.
6 клас
Тема. Модуль: футбол.
Завдання. Індивідуальні дії маневрування на майданчику,
вправи на координацію рухів. Ведення м"яча зі зміною напрямку і швидкості руху.
7 клас
Тема. Модуль: футбол.
Завдання. Вдосконалення вивчених способів ведення м"яча.
Введення м"яча в гру.
8 клас
Тема. Модуль: футбол. Видатні українські футболісти.
Завдання. Вдосконалення вивчених способів ведення м"яча, маневрування на полі.
9 клас
Тема. Модуль футбол. Зарубіжні футбольні клуби.
Завдання. Індивідуальні дії в нападі. Прискорення та ривок з м'ячем.
Трудове навчання
5 клас
Тема. Модуль. Технології обробки деревини. Обробка деревини невеликої товщини з застосування методу фантазування. Об"єкт проектної діяльності: кухонне приладдя. Прийоми безпечної роботи.
6 клас
Тема. Модуль. Технологія обробки деревини. Об"єкт проектної діяльності: свічник. Оздоблення виробу, моделі-аналоги декоративного свічника.
8 клас
Тема. Модуль. Технологія ручної обробки деревини, технологія електротехнічних робіт. Об"єкт проектної діяльності: світильник. Добір матеріалів, інструментів та обладнання. Розмічання, пиляння.
Тема. Модуль. Технології обробки деревини. Обробка деревини невеликої товщини з застосування методу фантазування. Об"єкт проектної діяльності: кухонне приладдя. Прийоми безпечної роботи.
6 клас
Тема. Модуль. Технологія обробки деревини. Об"єкт проектної діяльності: свічник. Оздоблення виробу, моделі-аналоги декоративного свічника.
8 клас
Тема. Модуль. Технологія ручної обробки деревини, технологія електротехнічних робіт. Об"єкт проектної діяльності: світильник. Добір матеріалів, інструментів та обладнання. Розмічання, пиляння.
9 клас
Тема. Модуль. Технологія ручної обробки деревини. Планування проектної діяльності. Об"єкт проектної діяльності: нове життя старим речам,
5 - 9 класи
Проект "Овочеві, фруктові та ягідні культури - своїми руками"
Завдання. Продовжуємо працювати за раніше вивченим алгоритмом роботи над проектом. Складаємо хронологічні таблиці посіву, посадки, підживлення, догляду за овочевими та фруктово-ягідними культурами. Вказуємо вид робіт, строки виконання, спостереження та кінцевий результат станом на 25 травня.
Тема. Модуль. Технологія ручної обробки деревини. Планування проектної діяльності. Об"єкт проектної діяльності: нове життя старим речам,
5 - 9 класи
Проект "Овочеві, фруктові та ягідні культури - своїми руками"
Завдання. Продовжуємо працювати за раніше вивченим алгоритмом роботи над проектом. Складаємо хронологічні таблиці посіву, посадки, підживлення, догляду за овочевими та фруктово-ягідними культурами. Вказуємо вид робіт, строки виконання, спостереження та кінцевий результат станом на 25 травня.
Результати надсилати особистим повідомленням (ЛС) на Viber до 25 квітня 12.00
Немає коментарів:
Дописати коментар