Природознавство, 5 клас
Тема. Наземно-повітряне середовище. Водне середовище
Опрацювати п.40-41.
Виконати тести (до 17 квітня
20.00, але краще в той день, коли природознавство за розкладом) відкривши
посилання join.naurok.ua. Код доступу 192596 та другий тест за кодом 578824
Біологія, 6 клас
Тема: Життєві форми рослин. Рослинні угруповання.
Опрацювати п. 48,49, 50
Виконати тести (до 19 квітня
20.00, але краще в той день, коли біологія за розкладом ), відкривши
посилання join.naurok.ua Код
доступу 345198 та другий тест за кодом 959411. Оцінки
за тести виставлятимуться до журналу.
Біологія, 7 клас
Теми: Практична робота №7. Визначення форм поведінки
тварин
Зайдіть за посиланням. У зошиті число, тема, пункт 2-4
письмово (робимо фото і
відсилаємо на вайбер). https://vseosvita.ua/library/urok-54-prakticna-robota-no-7-viznacenna-form-povedinki-abo-tipiv-ugrupovan-tvarin-za-videomaterialami-abo-opisom-77537.html
Тема: Комунікація тварин.
Міні-проект «Як спілкуються тварини»
Опрацювати
п. 49
Презентацію прислати на
адресу yyotka@ukr.net
Біологія, 8 клас
Теми: Гомеостаз і регуляція функцій організму. Нервова регуляція.
Гуморальна регуляція
Опрацювати п.49,50.
Опрацювати п.49,50.
Виконати тести (до 17 квітня
20.00, але краще в той день, коли біологія за розкладом) відкривши
посилання join.naurok.ua Код
доступу 939063 та другий тест за
кодом 832565. Оцінки за тести виставлятимуться до журналу.
Біологія, 9 клас
Теми: Екосистема.
Різноманітність екосистем. Харчові зв’язки, потоки енергії та коло обіг речовин
у екосистемі
Опрацювати п.48,49
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=PLFMAnuaCDM https://www.youtube.com/watch?v=jcLPB7e9pqM
Виконати
тести (до 17 квітня 20.00, але краще в той день, коли біологія за
розкладом), відкривши посилання join.naurok.ua Код
доступу 882565 та другий тест за кодом 226475. Оцінки за тести виставлятимуться до
журналу.
Фізична культура
Завдання. ( для учнів 5- 9 класів):щоранку виконувати
зарядку ( у відповідності з комплексом вправ, вивченим на останньому
тижні занять).
Виконувати руханки згідно розкладу занять (на відповідних каналах українського телебачення).
Виконувати руханки згідно розкладу занять (на відповідних каналах українського телебачення).
У власному саду, на
своєму подвір"ї (не на дитячих площадках, не на вулиці!!!) відпрацьовувати
навички, запропоновані кожному класу у відповідності із зазначеними
темами.
5 клас
Тема. Модуль: футбол. Історія розвитку футболу на Україні.
Завдання. Стрибки з імітування удару головою. Ведення м"яча зі зміною напрямку і швидкості руху.
6 клас
Тема. Модуль: футбол.
Завдання. Індивідуальні дії маневрування на майданчику,
вправи на координацію рухів
Стрибки з імітування удару головою.
7 клас
Тема. Модуль: футбол.
Завдання. Вдосконалення вивчених способів ведення м"яча.
Стрибки з імітування удару головою. Ведення мяча зі зміною напрямку і швидкості руху.
8 клас
Тема. Модуль: футбол.
Завдання. Ведення м"яча зі зміною напрямку і швидкості руху, удари по м"ячу ногою різними способами на точність.
9 клас
Тема. Модуль футбол. Зарубіжні футбольні клуби.
Завдання. Стрибки з імітування удару головою. Ведення м"яча зі зміною напрямку і швидкості руху, удари по м"ячу ногою різними способами на точність.
Трудове навчання
Тема. Модуль: футбол. Історія розвитку футболу на Україні.
Завдання. Стрибки з імітування удару головою. Ведення м"яча зі зміною напрямку і швидкості руху.
6 клас
Тема. Модуль: футбол.
Завдання. Індивідуальні дії маневрування на майданчику,
вправи на координацію рухів
Стрибки з імітування удару головою.
7 клас
Тема. Модуль: футбол.
Завдання. Вдосконалення вивчених способів ведення м"яча.
Стрибки з імітування удару головою. Ведення мяча зі зміною напрямку і швидкості руху.
8 клас
Тема. Модуль: футбол.
Завдання. Ведення м"яча зі зміною напрямку і швидкості руху, удари по м"ячу ногою різними способами на точність.
9 клас
Тема. Модуль футбол. Зарубіжні футбольні клуби.
Завдання. Стрибки з імітування удару головою. Ведення м"яча зі зміною напрямку і швидкості руху, удари по м"ячу ногою різними способами на точність.
Трудове навчання
5 клас
Тема. Модуль. Технології обробки деревини. Обробка деревини невеликої товщини з застосування методу фантазування. Об"єкт проектної діяльності: кухонне приладдя. Прийоми безпечної роботи.
6 клас
Тема. Модуль. Технологія обробки деревини. Об"єкт проектної діяльності: свічник. Оздоблення виробу, моделі-аналоги декоративного свічника.
8 клас
Тема. Модуль. Технологія ручної обробки деревини, технологія електротехнічних робіт. Об"єкт проектної діяльності: світильник. Добір матеріалів, інструментів та обладнання. Розмічання, пиляння.
Тема. Модуль. Технології обробки деревини. Обробка деревини невеликої товщини з застосування методу фантазування. Об"єкт проектної діяльності: кухонне приладдя. Прийоми безпечної роботи.
6 клас
Тема. Модуль. Технологія обробки деревини. Об"єкт проектної діяльності: свічник. Оздоблення виробу, моделі-аналоги декоративного свічника.
8 клас
Тема. Модуль. Технологія ручної обробки деревини, технологія електротехнічних робіт. Об"єкт проектної діяльності: світильник. Добір матеріалів, інструментів та обладнання. Розмічання, пиляння.
9 клас
Тема. Модуль. Технологія ручної обробки деревини. Планування проектної діяльності. Об"єкт проектної діяльності: нове життя старим речам,
5 - 9 класи
Проект "Великодня прикраса"
Завдання, Продовжуємо працювати за раніше вивченим алгоритмом роботи над проектом. Добираємо матеріали відповідно до можливостей (дерево, метал, папір (техніка пап"є-маше), бісер, дріт, нитки (крючок, спиці) тощо.
Тема. Модуль. Технологія ручної обробки деревини. Планування проектної діяльності. Об"єкт проектної діяльності: нове життя старим речам,
5 - 9 класи
Проект "Великодня прикраса"
Завдання, Продовжуємо працювати за раніше вивченим алгоритмом роботи над проектом. Добираємо матеріали відповідно до можливостей (дерево, метал, папір (техніка пап"є-маше), бісер, дріт, нитки (крючок, спиці) тощо.
Фото
готового виробу надсилати особистим повідомленням (ЛС) на Viber до 17 квітня 12.00
Немає коментарів:
Дописати коментар